FANDOM

Psy i Koty- film z 2001 roku, który doczekał się swojej kontynuacji w 2010 roku. Filmy opowiadają o tajnej psiej agencji, która chroni ludzi przed kotami mającymi ochotę na zawładnięcie światem.

Psy i Koty (2001) Edytuj

Już w starożytnym Egipcie koty były czczone przez ludzi. Jednak opanowała je rządza władzy i zrobiły z ludzi niewolników. Na szczęście ukazał się bohater, który żyje do dziś. Który stawia czoła niebezpiecznym kotom aby nam- ludziom ocalić życie. Jest to PIES.

Psia agencja dzielnie stawia opór kotom. Jednak jeden z agentów zaginął na misji i teraz ktoś musi go zastąpić. Pewnego dnia agent Butch (owczarek anatolijski), spotyka szczeniaka, który ma zamiar zjeść przysmak, który spadł z nieba. Ocala go, gdyż w kości jest ładunek wybuchowy. Okazuje się, że szczeniak ma na imię Lou (beagle) i jest strasznie ciekawski. Dowiaduje się więc od Butcha o tajnej psiej agencji. Owczarek przedstawia go Samowi (bobtail) i Peeku (chiński grzywacz). Pewien kot poszedł na przeszpiegi i tak właściciele Lou adoptują go. Jadą także na mecz futbolowy, ale zostają uprowadzeni przez koty pod dowództwem pana Tinklesa (pers). Ten wchodzi w układy - albo oddadzą szczepionki przeciw alergii na psy, którą wymyślił właściciel Lou będącym naukowcem Brody albo po nim i pani Brody. Wszyscy wolą to drugie, z wyjątkiem Lou. Ten biegnie na pomoc państwu Brody, z czego w rezultacie zostaje z nimi uwięziony. Na pomoc przychodzi mu Butch i wyciąga go z płonącego już pomieszczenia. Psy i koty rozpoczynają walkę, a koty przegrywają.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki